5 yıllık iPhone 6s! Alınır mı, alınmaz mı? | iphone 6s 16g | Thông tin miễn phí

Dường như bạn đang tìm kiếm chủ đề iphone 6s 16g phải không? Có phải bạn đang muốn tìm hiểu thông tin về chủ đề 5 yıllık iPhone 6s! Alınır mı, alınmaz mı? phải không? Nếu đúng như vậy thì mời bạn xem nó ngay tại đây nhé.

5 yıllık iPhone 6s! Alınır mı, alınmaz mı? | chia sẻ thực tế nhất.

XEM VIDEO NGAY BÊN DƯỚI

Ngoài xem những video về chia sẻ làm được ngay này bạn có thể xem thêm nhiều thông tin hữu ích khác do chúng tôi cung cấp tại đây nhé.

Tin tức liên quan đến chủ đề iphone 6s 16g

#iPhone6s #iPhone #Apple

Apple, ilk iPhone modelini tanıttığında tarih 2007’yi gösteriyordu. 2015 yılında ise iPhone 6S ve iPhone 6s Plus modelleri satışa çıktı. 5 yıllık bir geçmişe sahip iPhone 6s günümüzde hala aktif olarak kullanılıyor. Biz de 2015’ten günümüze iPhone 6s ile geçirdiğimiz zamanı sizlere anlattık. 5 yıllık bir iPhone kullanmak nasıl bir şey?

5 yıllık iPhone 6s kullanmak nasıl bir şey?

Bu videomuzda Eylül 2015’te tanıtılan iPhone 6s modelini masaya yatırdık. Günümüzde ortalama 2.700 TL’lik bir fiyat etiketi ile sıfır olarak satın alınabilen telefon günümüz koşullarında tüm ihtiyaçları karşılayabiliyor mu?

Dilerseniz lafı daha fazla uzatmadan tüm bu sorulara yanıt bulmak için sizleri videomuz ile baş başa bırakalım. İyi seyirler…

iPhone 6s özellikleri

iPhone 6s, 4.7 inç büyüklüğünde 750 x 1334 çözünürlüğünde Retina HD ekran ile geliyor. iPhone 6s’in ekranı 326 ppi, 1400:1 kontrast oranı ve 500 cd/m2 maksimum parlaklık değerine sahip.

Apple, iPad Air 2 modeli ile ilk defa 3 çekirdekli bir işlemciye geçiş yapmıştı. iPhone 6s işlemcisi ise yine 2 çekirdekli bir yapıya sahip. Cihazda iPad Air 2’de olduğu gibi 2 GB RAM kullanılıyor.

iPhone 6s modeline Apple A9 işlemci eşlik ediyor. iPhone 6s grafik biriminde ise PowerVR GXA6850 yer alıyor.

iPhone 6s kamerası 12 Megapiksel çözünürlüğünde ve f/2.2 diyafram açıklığında. 12 Megapiksel çözünürlüğündeki kamera 4K video kaydı yapabiliyor. Önde ise 5 Megapiksel çözünürlüğünde bir kamera konumlanıyor.

Son olarak, telefonda 1715 mAh’lik bataryanın kullanıldığını belirtelim.

Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►

Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►►

ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;

Instagram ►►
Facebook ►►
Twitter ►►
Google+ ►►

ShiftDelete.Net YouTube hesabı, Türkiye’nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.

ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.

Hình ảnh liên quan đến chủ đề 5 yıllık iPhone 6s! Alınır mı, alınmaz mı?.

5 yıllık iPhone 6s! Alınır mı, alınmaz mı?
5 yıllık iPhone 6s! Alınır mı, alınmaz mı?

>> Xem thêm nhiều chia sẻ làm được ngay tại đây: Xem nhiều thông tin hay tại đây.

Tag liên quan đến từ khoá iphone 6s 16g.

iphone 6s 16g.

5 yıllık iPhone 6s! Alınır mı, alınmaz mı?.

#yıllık #iPhone #Alınır #mı #alınmaz #mı.

shiftdeletenet,sdn,canlı yayın,5 çayı,sdncevaplıyor,video inceleme,apple,apple iphone,iphone 6s,2015 iphone 6s,iphone 6s alınır mı,iphone 6s kullanmak,iphone 6s fiyatı,apple iphone 6s alınır mı,iphone 6s kaç para

Rất mong những thông tin này hữu ích cho bạn. Xin chân thành cảm ơn.

39 thoughts on “5 yıllık iPhone 6s! Alınır mı, alınmaz mı? | iphone 6s 16g | Thông tin miễn phí

  1. ENSAR APK & OYUN says:

    ABİ TELEFON ÇÖP+ÇÖP. FİYATI BİLE ABARTI, TELFON 16 DEPOLAMA 2 GB RAM VE HD+ EKRAN ( BAYA KÖTÜ ) VE TELFON 2 ÇEKİRDEK. YANİ ALMAYIN ABİ. OYUN OYNUYOSANIZ TELEFONU GÜNDE 5 KERE TAKARSIN ÇÜNKÜ BATARYA BAYA KÜÇÜK. KAMERA DERSENİZ 12 MP. BEN 13 MP KULLANIYOM BANA YETMIYOR YANİ IPHONU DÜŞÜNEMİYOM

  2. Berkay Cengiz says:

    Ulan şu zengin videolarına bakıyorum adam masaya 10-15 arası iphone 11 pro max atıyor masaya.Bizde daha iphone 6s iymidir.Acaba uygunmu diye düşünüyoruzz

  3. Mustafa Emre says:

    S6 edge telefonum vardı üste 1k verdim ve kasası tertemiz içi hiç açılmamış batarya ömrü %82 gri bir iPhone 6S satın aldım çok memnunum fakat bataryayı değiştirmeyi düşünüyorum. Bu arada rvet son 1.14.4 güncellemesini de aldım telefon aşırı seri ve hızlı.

  4. Umut Tuğcu says:

    2016 mart ayında 6s i almıştım şuana kadar telefonumdan çok menunum fakat bazı konularda tabiki şikayetçiyi 1. konu hafızası 32 gb olmasına rağmen o kadar zorluk çıkartıyor ki 2. konuda batarya sağlığı düşüyor ve bu durum telefonun kasmasına ve bazen kapanmasına gereksiz zamanlarda şarjın bitmesine sebep oluyor yedeklemeler yetersiz kalıyor ve foto ve belgeleri kaybediyorsunuz .ünkü icloud alanı yüksek değil live foto özelliğide bilgisayara bağlayınca telefonu live fotoları video olarak görüyor bu da iyi değil kamerası bence hala bazı telefonlarla kapışır boyut olarak 4.7 inç bence çok ideal ama oyun vs için bazen yetersiz kalabiliyor ama ben telde fazla oyun oynamadığım için etki etmedi siri o kadarda kullanışlı değil yani ben fazla kullanmıyorum dış tasarım olarak kulaklık deliğine pislik kaçabiliyor bu nedenle bazen temizlik gerektiriyor ama bence avantajları benim hep fazla iyiki bu telefonu almışım sıfır çıksa alırmıyım alırım fakat şuanda daha iyileri var ama fiyatları da uçmuş durumda 2016 da 3000 liraya almıştım garantide bir kere batarya değişti geri kalanı efso telefon

  5. Kerem Toprak says:

    Bende 6s var 16 gb yetmiyor hafiza günde 3 kere şarj ediyorum 5 yıldır bende telefon artık satıp gm20 pro almayı düşünüyorum mükemmel telefon sizce ne yapayım

  6. Umut Demirer says:

    Bu yorumu 6s ten yazıyorum, günümüz şartlarında 4.8 inçlik bir ekran çok az 5.5 en az olacak şekilde bir telefona yönelin. Pil hiç yeterli değil günde 4 kere fullüyorumdır belki bazen hatta laf açılmışken bakayım dedim şarjım 1 🥺 üzerine biraz daha koyup android bir telefon almanızı öneririm

Trả lời

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *